viernes, 1 de abril de 2011

Concurso de Canto!!!

Sabedes que no meu colexio fixemos un concurso de Talentos que nos crearamos? Bueno, pois agora os de 5ºB sorprendéronnos cun con concurso de canto chamado <<Cantando Unidos>>. Todos os cantores de 5º e 6º curso fomos o pasado venres 25 de Marzo a participar no concurso. 
Trataba de cantar e bailar unha canción, que claro está, había que ter preparada. Os xuíces foron Noa, Antía O e Noel, e as presentadoras Candela e Xiomara. Todos disfrutamos moito cantando cancións divertidas e marchosas. Eu e Noa Carme tamén participamos cunha canción moi divertida chamada "O iogur de fresa", (Clicade para vela) unha canción que se presentou hai uns anos a millor canción do verán galega, e que quedou das primeiras porque era superdivertida! E, a pesar de pasar por varios altibaixos Noa e eu... tamén chegamos das primeiras! Mais ben gañamos o 1º premio, e recibimos moitos agasallos, como: Matasuegras, pelotas blandiñas con luces, un chaveiro con forma de alce ao que ao apretar lle saen os ollos disparados boliñas para facer formas, globos e outros xogueticos. Pero inda así, teño tamén que felicitar a Ana, Carmen, Lola e Laura por quedaren de segundas con Barbie de Extrarradio e a uns de 6º pola actuación moi divertida con "Osito Gominola", e por suposto a todos os organizadores e aos participantes. Sen dúbida algunha, o divertido foi participar e reírnos coas actuacións... 
Aquí hai un  enlace para que vexades as diferentes actuacións que oubo. Espero que dende a casa tamén disfrutedes do concurso como se estivérades alí... Non vo lo perdades!!!
http://quintodefrian.blogspot.com/2011/03/xa-rematou-o-concurso-de-canto.html?spref=fb

1 comentario:

  1. Ola Aldara!
    Eu quero dicir que o teu blog esta moi ben, pero...Te olbidaste de que o 2º premio o gañou Barbie de extraradio, é eu formaba o grupo de Barbie....Bueno che perdono XD
    Un saudiño a tod@s!!!:)
    Carmen

    ResponderEliminar