martes, 28 de junio de 2011

Ando por Verín!!!

Chegaron as vacacións! E coma cada ano, tócame ir unha semaniña a Verín, sen pais, deberes nin preocupacións, unha semana de reláx e de xogar.
O fin de semana do 25 e 26 de Xuño chegamos aquí meu pai, miña nai e eu. Por desgracia non poidemos trer a Lixo, pero deixámoslle suficiente comida e bebida para dous días. Neste finde estiven cos meus pais, pero o domingo pola noite marcharon e deixáronme aquí a min, para disfrutar desta semana. Isto é o que fago estos días:
·Levántome moi tarde; sobre as 10 e media, desaiuno e tócame facer a cama, vestirme e peinarme.
· Logo salimos dar un paseo, ou comprar comida para o día seguinte; e tomar un pouco o aire.
· Chego a casa e leo o 6º libro das gemelas vampiras (que por certo, está cuhilísimo), "Pánico en el picnic", na terraza.
· Logo vexo a tele, ata que chega a miña tía e comemos.
· Pola tarde preparo a mochila, pois voume a casa de Priscila, unha amiga de Verín, donde o pasamos en grande durante horas na súa inmensa piscina, que sempre está limpísima e quentísima. Alí aprendín a facer a voltereta na auga e a perfecionar o pino, entre outras cousas. Cando saímos xogamos a xogos variados. Alí paso a tarde, mellor imposible grazas o axisfisiante bochorno.
· Chego a casa e, logo de cenar, conéctome ao ordenador, donde falo coas amigas, xogo ou escribo esta noticia
·Pola noite, cando xa se acosta o sol, vexo unha película ata as tantas da madrugada e acabome durmindo na terraza, pois como a miña avoa pecha todas as ventás, na habitación non hai quen durma.

É unha pena que non trouxera a Lixo, pois votoo bastante de menos, e a escasez de xogos que teño aquí, polo que ás veces aburrome. Pero pese a iso segue sendo divertido, pois pasas unha semana fora da casa, sen pais, e sin parar de divertirte ou relaxarte sen ninguna preocupación de que mañá haxa exame. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario